עובדים

בדקנו: פוליסת דירקטורים המשתלמת ביותר

פוליסת דירקטורים יכולה להיות ההבדל בין היכולת לשבת בישיבות בראש שקט, בידיעה שאתם מבוטחים, לבין החרדה על כך שכל החלטה תלווה בפוטנציאל לתביעה.יצאנו לבדוק מזה אומר ביטוח דירקטורים, ואיפה הכי משתלם לעשות

דירקטורים בחברות נחשבים לחלק מדרג קבלת ההחלטות ברמה הגבוהה ביותר בחברות שונות. אי לכך ובהתאם לזאת הם עלולים להיות חשופים למגוון רחב של טענות נגדם בגין החלטות שהם קיבלו במהלך מילוי תפקידם. כך, בדומה לרופאים אשר צריכים לקבל החלטות שעשויות להשפיע על אנשים רבים ובמגוון דרכים, גם דירקטורים מקבלים החלטות עם השלכות משמעותיות במיוחד עבור רבים ולעתים, שלא בכוונה ושלא מרצון, החלטותיהם עלולות לפגוע באי אלו גורמים.

מזה ביטוח דירקטורים

לשם כך, ביטוח דירקטורים וכן פוליסת דירקטורים נחשבים מזה שנים רבות למוצר מצוין עבור אלו שמכהנים בתפקיד של דירקטורים בחברות כאלו ואחרות. בתחום של ביטוח דירקטורים ישנם מספר רב של מוצרים מתחומים רבים, כמו למשל ביטוח דירקטורים או פוליסת דירקטורים. על מנת לעשות סדר בבלגאן ולנווט בין שלל המוצרים השונים בתחום מורכב כמו התחום של ביטוח דירקטורים, בדקנו איזו פוליסת דירקטורים היא הכי משתלמת בין שלל המוצרים בשוק.

ביטוח דירקטורים
כיסוי רחב יותר

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסת דירקטורים, כולל חברות גדולות ומכובדות. אך בסופו של יום אין תחליף ליחס אישי ולהיכרות מעמיקה עם התחום של ביטוח דירקטורים. אחת החברות שמציעה גם יחס אישי, גם טיפול יצירתי במבוטחים המעוניינים בפוליסת דירקטורים וגם מקצועיות ללא פשרות היא חברת ניליביט.

איזו פוליסת דירקטורים היא הכי משתלמת

ניליביט הוקמה לפני כמעט 30 שנים ולאחר מספר שנים של פעילות מוצלחת ושל התרחבות מתמדת חברת ניליביט קיבלה הרשאות חיתום נרחבות מהמבטחים המקומיים וממבטחים זרים ברחבי העולם. בנוסף, מאז יומה הראשון של ניליביט, מניותיה מוחזקות באופן פרטי, מה שמסייע לניליביט לא להיות תלויה באף אחד וכך לספק מוצרים איכותיים כגון ביטוח דירקטורים ואף פוליסת דירקטורים במחירים משתלמים ובאופן המתאים ללקוחות השונים. 

ניליביט ביטוח דירקטורים
מהמובילות בתחום

כחברה המטפלת באופן שוטף בלקוחות הגדולים ביותר במשק הישראלי, לעובדיה של ניליביט נסיון רב בביטוח דירקטורים מחברות שונות וכן בתפירה מדויקת של פוליסת דירקטורים המתאימה בדיוק לצרכיהם ולמורכבות של ההחלטות אותן דירקטורים בחברות הגדולות ביותר במשק. כך, באמצעות צוות מקצועי, איכותי, מסור ואמין ניליביט מסוגלת להציע מוצרים מדוייקים ופוליסת דירקטורים יוצאת דופן באיכותה ובמחירה.

בחברת ניליביט לא מסתפקים במוצרי מדף, כמי שחרטה על דגלה את היחס האישי ואת הטיפול המקצועי בכל לקוח, מתוך תפישה כי ביטוח דירקטורים הוא לא דבר שיש לזלזל בו, פוליסת דירקטורים שניליביט מציעה היא כזו הנתפרת בתפירה אישית לכל אחד הפונה אל החברה. כך, לא רק המחיר יוצא הכי משתלם אלא גם ביטוח דירקטורים, כזה המכסה כל צעד ושעל ומאפשר להסיר דאגה מעל ראשם של דירקטורים המקבלים מדי יום החלטות בעלות יכולת השפעה יוצאת דופן בהיקפה ולוודא שהם יוכלו להמשיך למלא את תפקידם באופן איכותי וללא דאגות.

לסיכום…

כפי שביטוח רכב איכותי הוא דבר שיכול להפריד בין אובדן של מאות אלפי שקלים לחסכון משמעותי, כך גם פוליסת דירקטורים יכולה להיות ההבדל בין היכולת לשבת בישיבות בראש שקט, בידיעה שאתם מבוטחים, לבין החרדה על כך שכל החלטה תלווה בפוטנציאל לתביעה. לאור הבנה זו, ניליביט בחרה להציע את ביטוח דירקטורים המשתלם ביותר בישראל, לא רק במחיר כשלעצמו אלא גם בתמורה למחיר והשקט הנפשי שנרכש עם ביטוח דירקטורים זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *