עובדים

אלה הדרכים למציאת עבודה במשרות בכירות בזמן קורונה

בניגוד למה שמחפשי עבודה רבים מניחים, משרות בכירים חדשות נפתחות גם בתקופת הקורונה. החוכמה היא למצוא את אלו שמתאימות לכם, וכך תעשו זאת כבר עכשיו

חיפוש עבודה הוא לרוב תהליך מורכב, אבל אין ספק שהתפרצות נגיף הקורונה הפכה אותו לאתגר מיוחד. העובדה שמעגל המחפשים גדל משמעותית ושבחברות רבות עצרו את תהליכי הגיוס, מובילה חלק מהמובטלים לתחושות קשות ולרצון להרים ידיים. 

כאשר מדובר על משרות בכירים, שהמועמדים אליהן התרגלו להתבלט בתחומם ומגיעים עם ניסיון עשיר, הקושי סביב תהליך החיפוש עשוי להיות מורכב במיוחד. ראשית, מכיוון שעבור רבים מקרב מחפשי משרות בכירים, תהליך החיפוש לא היה מתוכנן אלא תוצר של הקפאת פעילות הארגון שעבדו בו. שנית, מאחר שחלקם לא היו בשוק החיפוש שנים ארוכות, ולכן לא מגיעים מוכנים אל השינויים שחלו בו. ולבסוף, בגלל שלעתים משרות בכירים לא מפורסמות באתרים הגדולים וצריך לדעת להגיע אליהן. 

כשמוסיפים את העובדה שאף אחד מהצדדים לא מעוניין להתגמש – מגייסי משרות בכירים לא מתגמשים על המועמד האידיאלי ואילו המועמדים לא מעוניינים בפחות ממשרה שתהלום את כישוריהם, מובן למה זה עשוי להיראות כמו משימה בלתי אפשרית.

תן למקצוענים למצוא עבורך את המטרה הבאה שלך

איך מוצאים משרות בכירים דווקא עכשיו?

עדכנו את פרופיל הלינקדאין שלכם

כרטיס הביקור המקצועי הזה הכרחי בתחומים רבים, כולל כשמדובר על משרות בכירים. כדי לא לפספס אף הזדמנות ולהעביר את קורות החיים שלכם בקישור אחד, ודאו שפרופיל הלינקדאין שלכם מעודכן. אם תרצו, תוכלו לציין בו גם שאתם פתוחים להזדמנויות מקצועיות חדשות.

רעננו את רשימת הקשר

אם אתם עובדים באותו הארגון במשך זמן ממושך, ייתכן שלא חשבתם על שמירת רשימת גורמים שיוכלו לסייע לכם ברמה המקצועית בעתיד. אם אין לכם כזו – עכשיו זה הזמן לעבוד עליה. ודאו שיש לכם עותק עדכני של קורות חיים, וצרו קשר עם אנשים שעשויים לסייע לכם.

פנו לגורם מקצועי

חיפוש משרות בכירים עשוי להיות מאתגר במיוחד מכיוון שקשה לאתר את המשרות הרלוונטיות, ולעתים צריך להכיר את גורמי המפתח הנחוצים כדי לקבל החלטות נכונות. כדי לא לפספס, פנו אל חברת משאבי אנוש שמתמחה בעולם של משרות בכירים. חברה כזו מכירה את השחקנים העיקריים בתחום שלכם, יודעת לבצע התאמות נכונות ולסנן הצעות לא רלוונטיות וכמובן גם מכירה את ציפיות השכר המתאימות. בנוסף, חברת משאבי אנוש שמתמחה בעולם של ניהול עובדים ומשרות בכירים יכולה להתאים גם למי שנמצא עדיין בשלבי גישוש וחושש להתנהל בצורה הזו בתקופת הקורונה. כך שאם אתם רוצים שהדיסקרטיות שלכם תישמר, גם במקרה הזה מדובר בפתרון מצוין.

התאמנו על יכולות הזום שלכם

רגילים לשמש כמראיינים ופחות כמרואיינים? הפעילו את הזום והתאמנו מול חברים כדי להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר ברגע האמת. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *