עובדים

בעלי ניסיון בניהול עובדים? חברות השמה לבכירים מחפשות אחריך.

ניהול אנשים אינה משימה קלה, אך זהו כישרון שחברת ההשמה הגדולות רודפות אחריו. כך תמצאו את המסלול שלכם.

ניהול אנשים אינה משימה קלה. מנהלים מוצלחים שאחראים אפילו על צוות עובדים קטן יעידו שבנוסף לכישורים הנדרשים בתחום העבודה עצמה עליהם לשלוט במדעים אחרים כגון פסיכולוגיה וניהול כוח דם.

בשוק העבודה בימינו מנהל כשרוני הינו מצרך נדיר ויקר וחברות רבות ישמחו לצרף לשורותיהן את האחד שיתרום להתפתחות החברה על ידי ניהול נכון של עובדיה.

מנהל טוב מהו

לדברי הפסיכולוגים מנהל טוב לא עוקב אחרי כל צעד וצעד של מי שעובד מתחתיו אלא בעל סבלנות ורצון טוב אשר מלהיב את העובדים שלו וגורם להתפתחות אישית של כל אחד ואחת מהם.

כל אדם שונה מאחר וזה מסביר את היכולת של מישהו מסוים לעבוד בשיתוף פעולה ופרודוקטיביות עם המנהל שלו כשעובד אחר לא יוכל לעשות זאת.

חלק מאיתנו זקוקים ליד קשה של מנהיגות ואחרים יוכלו להתפתח ולתרום לעבודה רק כשירגישו גישה נעימה ולא לוחצת מצד של ההנהלה. עובדים כאלה לא יתפקדו תחת תנאי לחץ ויחושו תסכול יום אחרי יום אשר יפגע באיכות עבודתם. הם יעדיפו לשמור מרחק מהמנהל במקום לעבוד איתו יד ביד.

מצב מורכב זה מציב בפני מנהל אתגרים רבים הדורשים ממנו מספר תכונות חיוניות שישמשו אותו בבניית דמות מפתח בכל חברה.

קודם כל עליו להיות מודע לנקודות חזקות וחלשות באישיותו. משמעות של להוביל צוות הינה לעבור מ"אני" ל"אנחנו" ובמקרים מסוימים להיפרד מהאגו. זה לא תמיד קל כי עוד מימי הקדם למדנו לשים את האינטרסים שלנו מעל הכל על מנת לשרוד. על מנהל טוב ללמוד לפתור את בעיותיו על מנת להתמודד עם בעיות של אחרים.

איתור קוביה
תנו למקצועניים לאתר עבורכם כוח אדם למשרות מיוחדות

על כתפיו של הבוס מונחת האחריות לארגן נכון את שלבי העבודה, להיות מוכן ולהתמודד עם הסיבוכים הלא צפויים ולמצוא את העובדים עם הכישורים המתאימים. רק מי שמודע לנקודות החוזק והחולשה שלו ידע להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים הללו.

מנהל מצליח בעל משמעת גבוהה, יודע להאציל סמכויות, ליצור תקשורת טובה, לפתור קונפליקטים ולהלהיב את צוות עובדים שלו.

בוס צריך להכיר את עובדיו, להתעניין בהם היות ומנהיגות "קרה" לא הוכיחה את עצמה כיעילה.

מנהלים מוצלחים יודעים להקשיב לכפופים להם. להדגיש את חשיבות של מה שאנשים עושים. משוב חיובי משיג תוצאות יותר טובות מאשר ביקורת נוקבת. החוכמה היא להיות קשוב ודורש באותו הזמן.

מנהל אמיץ שלא מהסס להגן על העובדים שלו מול ההנהלה הבכירה,יזכה לתמיכה מתמדת ורחבה מצד הצוות.

לחפש את האתגר הבא 

אם הכישורים שלכם תואמים את מה שציינו בפסקה שלעיל ואתם מעוניינים להקים או לנהל צוות של אנשים בעלי השקפות עולם שונות שלא תמיד מסכימים אתכם, אתם מוזמנים לחפש את האתגר החדש. 

כל אחד מאיתנו התנסה בעבר בחיפוש של משרה חדשה וניגש למשימה הזאת מזוית שונה. 

בעלי מזל מצאו את משרת החלומות שלהם תוך שבוע. לאחרים לוקח הרבה יותר זמן למצוא את מה שמתאים ועונה לדרישותהם. במקרים אלו מומלץ לנסות את כל האפשרויות העומדות לפנינו בעת חיפוש עבודה. 

האופציה הנפוצה היא לפנות לחברות השמה אשר במשך שנים רבות הוכיחו את עצמן כיעילות מאוד.

חברות השמה 

ידוע לכל שקורות חיים איכותיים הינו כלי יעיל ביותר בחיפוש העבודה. אחד היתרונות הבולטים של חברות השמה לבכירים הוא הניסיון שלהם עם קורות החיים הרבים אשר עוברים דרכם. אנשי השמה מיומנים יעזרו למחפשי עבודה להציג את היכולות שלהם בצורה הטובה ביותר, ומצד שני הם ידעו למצוא את המועמדים הכי מתאימים לחברות שפונות אליהן בבקשה של מציאת עובדים.  

חלק מהמועדים לא מעריכים מספיק את ההישגים שלהם. זה מאריך משמעותית את החיפוש אחרי המשרה החדשה וחברות השמה יכולות לתרום רבות בכך שיעריכו באופן אובייקטיבי את כישורי המועמד ויציגו אותם למעביד פוטנציאלי מהצד הטוב ביותר. ישנה אפשרות שתמצאו מתאימים לעבוד בתחום או ענף מסוים שלא הייתם מעלים על דעתכם. 

כפי שהזכרנו מקודם, חיפוש עבודה עלול לקחת זמן רב, במיוחד כשמדובר במציאת משרה ניהולית. אנחנו מזמינים אתכם לפנות ל Mashabey Enosh – חברת השמה ותיקה בישראל אשר מתמחה בתחום איתור חברי הנהלה בכירה בארגונים. הצוות של Mashabey Enosh יעבור על משרות רבות עד שימצא את המתאימה עבורכם. תהליך האיתור שחברה מנהלת מורכב מ 7 צעדים מובנים המובילים לתוצאה הרצויה של כל הצדדים המעורבים בעניין. תכנסו לאתר שלהם ב mashabey.co.il ותבינו שיש לכם עסק עם המקצוענים אמיתיים.

כדאי לכם להיעזר בשירותי החברה היות וארגונים רבים אשר מודעים למקצועיות הגבוהה ושירות איכותי של חברת השמה זו רגילים לעבוד רק איתה ומחפשים את הצוות הבכיר לשורותיהם רק דרכה.

גם אם לא עברתם את תהליך האיתור הקפדני, Mashabey Enosh תשמור את קורות חיים שלכם ותדאג לעדכן אתכם ברגע שתופיע משרה התואמת את הכישורים שלכם. צוות מיומן של החברה מתייחס לכל איתור בתור אתגר חדש ונהנה לחבר בין הצדדים המרכיבים את המשוואה.

איפה עוד לחפש?

ככל שתרחיבו את מעגלי החיפוש של המשרה הנחשקת כך תמצאו את העבודה מהר יותר.

בנוסף לחברות ההשמה אנחנו מזמינים אתכם לפנות לחברים שלכם. קל יותר להתקבל לעבודה במידה ואחד ממכרים שלכם ימליץ עליכם ויתן חוות דעת חיובית. במידה וקיבלתם הצעה בדרך הזו תדאגו להבל כמה שיותר מידע עבור החברה וככה תגיעו לסבב ראיונות מוכנים יותר.

הצעות עבודה באינטרנט או ברשתות החברתיות אופציה פחות רלוונטית כשמדובר בחיפוש של משרה בכירה אבל בהחלט ניתן לנסות גם שם הרי אנחנו לא נרצה לפספס אף הזדמנות.

אנחנו מאחלים לכם הצלחה רבה ומאחלים למצוא את משרת חלומותיכם בקרוב מאוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *