עובדים

אל תתמודדו לבד עם תאונת עבודה

תאונת עבודה היא אירוע מורכב, ברמה האישית והמקצועית. אלא שלצד הטיפולים הרפואיים, חשוב גם לזכור את חלון ההזדמנויות בכל הנוגע למיצוי הזכויות הרפואיות

ישראלים רבים מוצאים את עצמם נקלעים אל תאונת עבודה, בלי להיערך להשלכות ולדעת באילו דרכים עליהם לנקוט. תחת ההגדרה של תאונות עבודה נמצאת קשת רחבה של פגיעות פוטנציאליות – החל מהחלקה ונפילה ועד לפגיעה בדרך לעבודה או בשעה שחוזרים ממנה. במקרה של תאונת עבודה ביטוח לאומי הוא הכתובת למיצוי הזכויות – אלא שעובדים רבים מגלים שהתהליך מורכב ממה שחשבו.

על מנת לספק מענה לכל אספקט הקשור אל תאונת עבודה ביטוח לאומי מציע מגוון פתרונות. ברשימה הזו נמצאים בין היתר החזרים עבור טיפולים רפואיים ותרופתיים, כמו גם פיצוי כספי עקב חוסר היכולת לעבוד. עם זאת, כדי לקבל את כל אלה, יהיה עליכם תחילה להגיש תביעה על תאונת עבודה. בקשת התביעה צריכה להתבסס על תיק רפואי עדכני, הכולל אישורים רפואיים, טפסים הנוגעים לאשפוז וכדומה. הכול בהתאם למקרה הספציפי.

 איך נקבע גובה הפיצוי?

עבור כל תביעה בגין תאונת עבודה ביטוח לאומי יבחן את התיק המוגש, ויקבע את גובה הפיצוי בהתבסס על המידע שיינתן לו. בנוסף, חשוב גם לעמוד בלוח הזמנים הנדרש להגשת התביעה – שעומד על שנה מיום התאונה או הפגיעה.  

כיצד למקסם את סיכויי ההצלחה?

תקופת ההחלמה וההתמודדות אחרי תאונת עבודה, היא ללא ספק מאתגרת. וכשמוסיפים את הצורך להתנהל אחריה במספר חזיתות ולעבור בין טיפולים רפואיים לבין איסוף ניירת, מובן למה חלק מהעובדים מתקשים בתהליך. כיום, אתם כבר לא צריכים להתמודד עם התביעה בעצמכם. חברות מיצוי זכויות רפואיות כמו לבנת פורן, יכולות לעזור לכם בחלק משמעותי מהדרך, כדי שתקבלו את המגיע לכם על פי חוק.

המומחים של לבנת פורן מגיעים עם הניסיון הנדרש בתהליך מימוש זכויות רפואיות. הם יסבירו לכם מה צפוי בכל שלב, אילו מסמכים נדרשים ומהו לוח הזמנים שחשוב להיצמד אליו. כך שתוכלו להקדיש את מרב המאמצים להחלמה, תוך ידיעה שהמקרה שלכם מטופל על הצד הטוב ביותר.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *