עסקים

האישה שהקימה אימפריה

נשים ישראליות שמצליחות ליצור שינוי אמיתי בחברה שלנו, הן פורצות דרך שתמיד כיף לשמוע על המהלכים שעשו. לבנת פורן, שעומדת מאחורי המהפכה בעולם מיצוי הזכויות הרפואיות, היא אחת מהנשים הללו

בשנים האחרונות הפך הביטוי "מיצוי זכויות רפואיות" ממשבר מורכב לתוכנית עבודה מסודרת. רבים מהעובדים במדינת ישראל, שחששו באופן טבעי ממצבים בלתי צפויים כמו מחלה או תאונת עבודה – למדו שאפילו ברגעים כאלה הם לא נותרים לבד. ממציאות שבה נאלצו להתמודד באופן עצמאי מול גופים בירוקרטיים שמעורבים בתהליך, הם התקדמו למצב שבו הם יכולים לסמוך על גורם מקצועי שילווה אותם בהיבטים הנדרשים להם. חברה שכוללת עובדים מנוסים, שמכירים היטב את שלבי ההתנהלות מול ביטוח לאומי, חברות הביטוח וגופים נוספים – ויכולה לספק מענה וסיוע בכל אחת מהתחנות שהוזכרו.

חברת לבנת פורן מסייעת ללקוחותיה להתנהל בצורה הנכונה והמדויקת ביותר במצבים כאלו, תוך חיסכון מקסימלי בזמן. כך שכל לקוח יכול לקבל את כל המידע הנדרש לו, לבסס תיק רפואי עדכני ומלא, להכיר את מסגרת הזמנים ואת מה שעליו לעשות לצורך קידום ענייניו, ולהישאר רגוע יותר. את הזמן שהתפנה, הוא יוכל להקדיש להחלמה הצפויה. שהיא ללא ספק מסע מאתגר, ולכן נדרשים מרב הכוחות כדי לעבור אותו.

מהי הדרך שעשתה לבנת פורן?

לבנת פורן התחילה את דרכה המקצועית במשרד הקליטה, בתפקיד שבו צברה ניסיון בהיכרות עם האתגרים הקשורים לקידום עסקי בקרב עולים. בהמשך, הגיעה לתפקיד מנכ"לית בחברת מימוש זכויות רפואיות, כאשר הצעד הבא כלל הקמת חברה משלה שתוביל מהפך בתחום החשוב הזה. כיום, עובדים יכולים לקבל את השירותים של חברת לבנת פורן באחד מבין הסניפים המפוזרים ברחבי הארץ, ולהגיע לפגישה ראשונית ללא שום התחייבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *